آموزش پیاده سازی گرافیکی هشت وزیر با C#

نام پروژه ::آموزش پیاده سازی گرافیکی هشت وزیر با C#
حجم فایل ::۱۴۲ کیلو بایت
دسته بندی:: رشته کامپیوتر
فرمت :Word
صفحات ::۱۶

قیمت :۳۳۰۰ تومان

زمان ارسال همزمان با اتمام پرداخت

فهرست مطالب:
مقدمه    ۳
معرفی نویسنده اثر    ۳
درباره این مقاله    ۳
مخاطبان این مقاله    ۳
هدف از نوشتن این مقاله    ۳
فصل اول : طراحی    ۴
گام نخست : پیاده سازی مهره و کاشی بازی    ۴
گام دوم : تعریف پارامترها و نام دامنه برای User Control ها    ۵
گام سوم : تابع تنظیم ردیف و ستون    ۶
گام چهارم : ایجاد و نابود سازی User Control ها    ۷
گام پنجم : چیدن مهره ها در صفحه شطرنج    ۸
گام ششم : کشیدن حاشیه بین کاشی ها    ۱۰
گام هفتم : نگاه کلی بر کلاس SquareControl    ۱۱
فصل دوم : پیاده سازی محیط بازی    ۱۲
گام هشتم : تعریف متغییر های تخته بازی    ۱۲
گام نهم : پیاده سازی تابع سازنده تخته بازی    ۱۳
گام دهم : ذخیره ۹۲ حالت مختلف    ۱۴
فصل سوم : الگوریتم هشت وزیر به روش غیر بازگشتی    ۱۵
گام یازدهم : معرفی الگوریتم    ۱۵
گام دوازدهم : روش بررسی صحّت قرار گیری مهره    ۱۶
فصل چهارم : الگوریتم هشت وزیر به روش بازگشتی    ۱۷
گام سیزدهم : معرفی الگوریتم    ۱۷
گام چهاردهم : روش بررسی صحّت قرارگیری مهره    ۱۷

مقدمه

این مقاله در راستای نوشتار کتابچه ای به نام ‘پیاده سازی بازی های تخته ای’ نوشته شده است و در صورت آشنایی با این برنامه،شما می توانید با انواع بازی های تخته ای مانند reverse, chess, dooz, tic-tac-toe, checkers آشنا شوید،هم اینک بازی reverse و dooz کامل شده است و باقی بازی ها هم در آینده نزدیک نوشته خواهد شد و بطور رایگان در اختیار دانش جویان نرم افزار قرار خواهد گرفت.

(خرید با تمامی کارت های عضو شتاب : بلافاصله بعد از خرید می توانید مقاله را دانلود کنید همچنین فایل دانلود به ایمیل ارسال می شود)