بررسی روش های کار فکری و تناسب مطالعات تجربیات زنان و دختران گردشگر

نوع فایل
pdf - word
تعداد صفحات
37 صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
1427 بازدید
9,000 تومان

 نام مقاله ترجمه شده :: ترجمه مقاله بررسی روش های کار فکری و تناسب مطالعات تجربیات زنان و دختران گردشگر

مقاله توریسمی
  حجم فایل :: ۲۸۶ کیلو بایت

دسته بندی:: رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری

فرمت :: pdf و Word

صفحات :: ترجمه فارسی ۳۷ صفحه

زمان ارسال همزمان با اتمام پرداخت

دانلود رایگان فایل انگلیسی

فهرست مطالب:

چکیده فارسی ترجمه شده:

فقدان نوآوری در روش های مطالعات توریسم و شکست بسیاری از مطالعات مرتبط با این تئوری ها در ادبیات توریسم توضیح داده شده است.

مقاله حاضر روش های کار فکری و تناسب مطالعات تجربیات زنان و دختران گردشگر را بررسی  می کند.

کار فکری به عنوان یک نوآوری و روشی مطرح در ساختار پارادیم فمینیسم اجتماعی در نظر گرفته می شود. ویژگی کلیدی کار فکری عبارتند از:

حافظه هایی که دارای اطلاعات خام هستند، موضوعات و اشیائی که به همراه آنان مورد تحقیق قرار می گیرند، محقق و تحقیقی که همراه با محققان انجام می گیرند، تفسیر جمعی و تئوری هایی راجع به حافظه ها و دیدگاه جمعی که احتمال آزادی را اجازه می دهد.

در مطالعه حاضر به روز کردن روش، نیازمند انتخاب طرح های تحقیقاتی و واقعیت مطالعه ای است که به صورت تخصصی مورد تحقیق واقع شده است. با چنین اصلاحاتی روشی ایجاد می گردد تا به خوبی مطالعاتی را در سطوح مختلف بر نقشه های تجربیات گردشگران دختر و زن ایجاد نماید. کار فکری به آن دسته افرادی که با یک ساختار اجتماعی فمینیستی که علاقمند به مطالعه زنان و توریسم هستند پیشنهاد می شود.

واژگان کلیدی: کار روی حافظه، روش تحقیق، ساختار اجتماعی، نظریه فمنیستی، زن، تجارب توریست

 

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
  • راهنمای خرید

پشتیبانی واتساپ کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *