ترجمه دستیابی به رشد از طریق توسعه محصول

ترجمه

عنوان موضوع فارسی::

ترجمه دستیابی به رشد از طریق توسعه محصول

عنوان موضوع انگلیسی:Achieving growth through product development
حجم فایل ::۱٫۹۰ کیلو بایت
دسته بندی:: رشته مدیریت
فرمت صفحات فارسی :: Word
فرمت صفحات انگلیسی :: pdf
تعداد صفحات فارسی ::۱۰
تعداد صفحات انگلیسی ::۸

قیمت : ۱۲۹۰۰ تومان

دریافت فایل با اتمام پرداخت

بخشی از مقاله به همراه ترجمه فارسی:

دستیابی به رشد از طریق توسعه محصول
معرفی :
یک منبع اصلی رشد کسب و کار از طریق نوآوری محصول می باشد.محصولات جدید اغلب از یک ایده پدید آمده اند. این ایده ها یا جدید هستند و یا ایده هایی بر اساس  استراتژی توسعه محصولات یا خدمات موجود. یک ایده یک برنامه ، یک طرح ، روش و یا یک روند تفکر است .  بسیاری از ایده ها توسط خود طبیعت خلق می شوند. آنها اغلب راه حل هایی را برای مشکلات ارائه می دهند. آنها در پاسخگویی به نیازهای مشتریان کمک نموده و همچنین محصولات را از محصولات رقیب متمایز می سازند. اگرسازمان ها بخواهند موفق باشند ، باید بر جریانی ثابت از ایده های جدید تکیه کنند . ایده محصولات جدید می تواند از بسیاری از اماکن ، از جمله مرکزتحقیقات بازار و یا مراکز تحقیق و توسعه نشأت بگیرند. همچنین ایده ها می توانند از نظارت بر اقدامات رقبا و یا شناسایی شکاف بوجود آمده در بازار نشأت بگیرند. سازمان ها نیاز به یک فرایند منسجم برای توسعه ایده های بالقوه دارند. بسیاری از ایده های جدید دنبال کننده یک فرایند قبل از شروع اجرا هستند. یک فرایند می تواند شامل این موارد باشد : تولید ایده ها، گرفتن ایده ها ، نمایش آنها و تست کردنشان پیش از استفاده. برای بسیاری از سازمان های بزرگ این یک فرایند دوره ای ثابت است.

Introduction
A main source of business growth is through product innovation.
New products often come from ideas. These are either new ideas or
ideas for extension strategies for existing products or services. An
idea is a plan, a scheme, method or a thought process. By their
very nature new ideas are creative. They often provide solutions to
problems. They help to meet the needs of customers and they also
make products distinctive from those of the competition. If
organisations are to succeed, they rely on a constant stream of new
ideas. Ideas for new products can come from many places, such as
market research or research and development. Ideas can also
come from monitoring the actions of competitors or identifying a
gap in the market. Organisations need a coherent process to
develop potential new ideas. Many new ideas follow a process
before being implemented. One process could be: ideas are
generated, captured, screened and tested before being used. For
many large organisations this is a constant cyclical process.

دریافت بلافاصله بعد از خرید

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید