سمینار ارزیابی عوامل آمیخته بازاریابی p4 در شرکت سینا پلاستیک

نام سمینار::ارزیابی عوامل آمیخته بازاریابی p4  در شرکت سینا پلاستیک
حجم فایل ::کیلو بایت
دسته بندی:: رشته مدیریت بازرگانی
فرمت :: pdf و Word و پاورپوینت
صفحات ::۳۸ صفحه ورد ۶۹ اسلاید پاورپوینت

قیمت : ۹۹۰۰ تومان

زمان ارسال همزمان با اتمام پرداخت

9900 تومان – خرید

فهرست مطالب:
مقدمه
بیان مسئله
آمیخته بازاریابی p4
تعریف عوامل آمیخته بازاریابی p4
وضع موجود آمیخته بازاریابی p4 در شرکت سینا پلاستیک
تحلیل عوامل و عناصر مرتبط با آمیخته بازاریابی p4 در شرکت سینا پلاستیک
تحلیل عناصر مولفه محصول در شرکت سینا پلاستیک
نتیجه گیری از عناصر مولفه محصول
تحلیل عناصر مولفه قیمت در شرکت سینا پلاستیک
نتیجه گیری از عناصر مولفه قیمت
تحلیل عناصر مولفه ترفیع در شرکت سینا پلاستیک
نتیجه گیری از عناصر مولفه ترفیع
تحلیل عناصر مولفه توزیع (مکان) در شرکت سینا پلاستیک
نتیجه گیری از عناصر مولفه ترفیع
منابع و مأخذ

مقدمه
بازاریابی یک وظیفه مدیریتی است و با تأمین اهداف مشتریان و در عین حال تحقق اهداف سازمانی ارتباط دارد. این وظیفه با درک نیازهای مشتریان، توسعه اثربخش خدمات، مطلع کردن مشتریان از وجود این خدمات، تحویل آنها به نحو کارا و اطمینان یافتن از تأمین رضایت مشتری در حین و پس از فرآیند مبادله آغاز می شود. طبق تعریف موسسه بازاریابی چارترد ، بازاریابی عبارتست از وظیفه ای مدیریتی که تمامی فعالیت های کسب و کار در زمینه ارزیابی و تبدیل قدرت خرید مشتری به تقاضای موثر برای یک محصول یا خدمات خاص و در مسیر حرکت محصول یا خدمت به سوی مشتری یا استفاده کننده نهایی برای دستیابی به سود مورد نظر یا سایر اهداف تعیین شده توسط شرکت، سازماندهی و هدایت می کنند. به طور سنتی، محصول و فروش وظایف اصلی هر کسب و کار می باشند (فنگ و مینگ ، ۱۹۹۷، جلیلوند،۱۳۸۹: ۵۰). انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی را به عنوان “فرآیند برنامه ریزی و اجرای مفاهیم قیمت گذاری، ترفیع و توزیع ایده ها، محصولات و خدمات برای ایجاد تغییراتی که اهداف فردی و سازمانی را تأمین می کند” تعریف می نماید. لذا بازاریابی با سازماندهی نقاط قوت، تجربیات و منابع شرکت به منظور ایجاد رضایت برای مشتریان خود با سطح قابل قبولی از سود ارتباط دارد. بنابراین بازاریابی با همسویی اهداف تجاری سازمان با اهداف مشتریان مرتبط می شود (لو و تان ، ۱۹۹۵). در روزهای اخیر، بیشتر کارآفرینان بر این باورند که کیفیت محصولات و خدمات  تنها عامل تعیین کننده فروش نیست. محصول، فروش و بازاریابی باید دست در دست هم نهند تا بهترین نتایج حاصل شود. بازاریابی باید به عنوان پلی ارتباطی میان یک کسب و کار و مشتریان ان تلقی شود. بازاریابی فرآیندی است که مسئول شناسایی، پیش بینی و تأمین نیازهای مشتریان به نحو سودمندی می باشد. از این طریق شرکت ها قادر خواهند بود تا محصولات یا خدمات خود را با نیازهای مشتریان انطباق دهند و امیدوار باشند که مشتریان آن را دوست خواهند داشت(فنگ و مینگ، ۱۹۹۷). با توجه به ضرورت و اهمیت بازاریابی و آمیخته بازاریابی در ارتقاء جایگاه شرکتها در بازار در این پژوهش به ارزیابی استفاده از آمیخته بازاریابی p4 خواهیم پرداخت.

(خرید با تمامی کارت های عضو شتاب : بلافاصله بعد از خرید می توانید مقاله را دانلود کنید همچنین فایل دانلود به ایمیل ارسال می شود)

9900 تومان – خرید