آموزش پیاده سازی گرافیکی هشت وزیر با C#

آموزش پیاده سازی گرافیکی هشت وزیر با C#
نوع فایل
word
تعداد صفحات
16 صفحه
تعداد بازدید
1511 بازدید
2,900 تومان

فهرست مطالب:

مقدمه    ۳

معرفی نویسنده اثر    ۳

درباره این مقاله    ۳

مخاطبان این مقاله    ۳

هدف از نوشتن این مقاله    ۳

فصل اول : طراحی    ۴

گام نخست : پیاده سازی مهره و کاشی بازی    ۴

گام دوم : تعریف پارامترها و نام دامنه برای User Control ها    ۵

گام سوم : تابع تنظیم ردیف و ستون    ۶

گام چهارم : ایجاد و نابود سازی User Control ها    ۷

گام پنجم : چیدن مهره ها در صفحه شطرنج    ۸

گام ششم : کشیدن حاشیه بین کاشی ها    ۱۰

گام هفتم : نگاه کلی بر کلاس SquareControl    ۱۱

فصل دوم : پیاده سازی محیط بازی    ۱۲

گام هشتم : تعریف متغییر های تخته بازی    ۱۲

گام نهم : پیاده سازی تابع سازنده تخته بازی    ۱۳

گام دهم : ذخیره ۹۲ حالت مختلف    ۱۴

فصل سوم : الگوریتم هشت وزیر به روش غیر بازگشتی    ۱۵

گام یازدهم : معرفی الگوریتم    ۱۵

گام دوازدهم : روش بررسی صحّت قرار گیری مهره    ۱۶

فصل چهارم : الگوریتم هشت وزیر به روش بازگشتی    ۱۷

گام سیزدهم : معرفی الگوریتم    ۱۷

گام چهاردهم : روش بررسی صحّت قرارگیری مهره    ۱۷

 

مقدمه

این مقاله در راستای نوشتار کتابچه ای به نام ‘پیاده سازی بازی های تخته ای’ نوشته شده است و در صورت آشنایی با این برنامه،شما می توانید با انواع بازی های تخته ای مانند reverse, chess, dooz, tic-tac-toe, checkers آشنا شوید،هم اینک بازی reverse و dooz کامل شده است و باقی بازی ها هم در آینده نزدیک نوشته خواهد شد و بطور رایگان در اختیار دانش جویان نرم افزار قرار خواهد گرفت.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
  • راهنمای خرید

پشتیبانی واتساپ کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *