فهرست مطالب::
مقدمه:
بازار یابی :
شرکت های پیشرو:
شرکت های ایستا:
استفاده از اطلاعات در زمینه بازاریابی
نیازها و انتظارات :
مدیریت تجربه مشتری یا CEM :
تحریک خواسته ها :
ایجاد علاقه:
جلب اعتماد
حرکت زایی:
انگیزه
معرفی محصول :
ده توصیه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
- پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
- راهنمای خرید