تاثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان
فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول: زبان آموزی
زبان آموزی
نظریه های زبان آموزی
الف نظریه شناخت گرایی
ب نظریه شرطی شدگی رفتار زبانی
ج نظریه ذاتی، ذهنی بودن زبان
د) ویگوتسکی و ارتباط اجتماعی
مهارتهای گفتاری
مراحل رشد گفتاری
الف مرحله اول: پیش زبانی
ب مرحله دوم: گفتار تکواژه ای
ج مرحله سوم: گفتار دو واژه ای یا تلگرافی
هـ مرحله چهارم: گفتار پیشرفتی
و مرحله پنجم: تلفظ صحیح صداها
گفتار ثابت
مهارت شنیداری
فصل دوم: تاثیر تلویزیون و رشد مهارتهای گفتاری
هدف پژوهش
تاریخچه تلویزیون
تلویزیون و کودک
تلویزیون و اجتماع
تلویزیون و برنامه های آن
الف برنامه های کودک و نوجوان
ب مجموعه های تلویزیونی
ج تبلیغات بازرگانی
متغیرهای محتوای تلویزیون
شیوه های نظری
الف نظریه کشت
ب نظریه فراگیری اجتماعی
ج نظریه پالایش
د نظریه یادگیری اجتماعی
هـ نظریه عدم بازداری
و نظریه توجیه
روش اندازه گیری
مشاهده
روش تحقیق
فصل سوم: تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری و برخی نتایج نظری و کاربردی آن
واژگان
ساختهای دستوری
الف گروه اسمی
ب گروه صفتی
ج گروه قیدی
د گروه حرف اضافه ای
هـ گروه فعلی
و ساختار جملات
گسترش زبان معیار
الف لهجه
ب گونه زبانی گسترش یافته و محدود
گسترش اصطلاحات و تکیه کلام ها
خطاهای گفتار
فصل چهارم: نتیجه گیری و پیشنهادات
پیوست
گروه یک: گروهی که مدت زمان کمتری تلویزیون تماشا کرده اند
(زمان در این گروهاست)
الف دختران
ب پسران
گروه دو: گروهی که مدت زمان بیشتری تلویزیون تماشا کرده اند
(زمان در این گروه (+) است)
الف دختران
ب پسران
کتابنامه
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
- پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
- راهنمای خرید