تاثیر شبکه های ماهواره ای (فارسی زبان ) بر فرهنگ ایران

نوع فایل
word - powerpoint
تعداد صفحات
19-22
دسته بندی
تعداد بازدید
1814 بازدید
4,900 تومان

تاثیر شبکه های ماهواره ای (فارسی زبان ) بر فرهنگ ایران دسته بندی:: رشته کارشناسی روابط عمومی حرفه ای امور رسانه
فرمت :: Wordpowerpoint
تاثیر شبکه های ماهواره ای (فارسی زبان ) بر فرهنگ ایران صفحات :: ۲۲ صفحه ورد ۱۹ اسلاید پاورپوینت

 

فهرست مطالب

تاثیر شبکه های ماهواره ای فارسی زبان بر فرهنگ بومی ایران ؟

شبکه های فارسی زبان بر فرهنگ بومی ایران تا ثیر مخرب و منفی داشته اند

برسی شرایط استفاده از ماهواره درایران؟

به نظر می رسد بین شرایط اقتصادی و استفاده از ماهواره ارتباط معنی داری وجود دارد

برسی اهداف پنهان شبکه جم ؟

به نظر می رسد شبکه جم در راستای اهداف سازمان مجاهدین خلق عمل می کند

اهداف شبکه های فارسی زبان؟

تغییر فرهنگ کشور  و هویت زداییو خانواده ستیزی می باشند

بازخورد تا ثیرات این شبکه ها؟

آمار بالای طلاق ارتباتهای نا مشروح پایبند بودن به مد روز به شکل افراطی در جامعه

مقدمه :

اولین ماهواره در سال ۱۹۵۷ به نام اسپاتنیک از شوروی سابق به فضا پرتاب شد . تاکنون ۶۰۰۰ هزار ماهواره به فضا پرتاب شده است . و آمریکا مالکیت اصلی این تکنولوژی را در دست دارد .
رقابت میان کشورهای صاحب تکنولوژی ماهواره ای سبب نمی شدن تکنولوژی ماهواره ای شده در سال ۱۳۷۰ بحث ماهواره به شکل مستقیم امواج را از طریق گیرند ه های خانگی  خود دریافت در ایران مطرح شد . ایران تنها کشوری است که امواج شبکه های ماهواره ای را رایگان دریافت می کند که این خود یک سیاست غربی برای تهاجم فرهنگی و تئوری جهانی سازی ها هم اکنون بر دنیا حاکم شده است تلاش می کند تهاجم فرهنگی و جنگ نرم با استفاده از شبکه های ماهواره ای انجام دهد .
تاثیر پذیری جامعه و خانواده ها از این شبکه ها باعث فرو ریخته شدن پرده های حیا در خانواده ها ، هویت زدایی ، ارتباط های جنسی ، اثرات مخرب در اعتقادات ، تفکرات تربیت خانواده ها بویژه زنان و نوجوانان دارند . و افراد را از تفکرات و اعتقادات صحیح خود جدا می کنند . و هدف نابودی سلامت فکری و رفتار افراد است . و باعث از دست رفتن عقلانیت می شود و خانواده های تحت الشعاع این برنامه ها از مسیر اصلی تربیتی خود که در ریشه مکتب اسلام دارد فاصله می گیرد .
این شبکه ها با هدف فرهنگ سازی محتوای مورد نظر به گونه ای آرام نفوذ می کنند که مخاطبان به هیچ عنوان متوجه تغییر در رفتار و ارزش های خود نمی شوند .
بررسی تعداد ماهواره های کشورهای جهان در فضا
اسپاتنیک نخستین ماهواره جهان ، در سال ۱۹۵۷ از اتحاد جماهیر شوروی سابق (روسیه فعلی ) به فضا پرتاب شده از آن زمان تا کنون ، بیش از ۶۰۰۰ ماهواره به فضا فرستاده شده است . ماهواره روز به روز اهمیت بیشتری برای زندگی در زمین پیدا می کنند . از ماهواره ها برای سرگرمی ، امنیت ، ارتباطات و جهت یابی استفاده می شود . مهم ترین ویژگی آنها شاید این باشد که به ما اجازه می دهند سیاره خود را از زاویه ای دیگر بررسی کنیم .
( بی نا ) GOLSHN12.BIOGFA.COM
بازیگران اصلی چه کسانی هستند :
آمریکا ۴۲۳ ماهواره از ۹۵۷ ماهواره فعال و در گردش دو زمین را در اختیار دارد ، دست کم ۱۱۵ کشور ، در مالکیت ماهواره ها سهم دارند . آمریکا ، تایوان ، ژاپن و فرانسه بزرگترین سهامداران در این همکاری ها هستند ، ماهواره های چند ملیتی به ماهواره هایی گفته می شود که در اختیار بیش از سه سهامدار بین المللی قرار داشته باشد .
۸۰ درصد اپراتورهای ارایه دهنده خدمات پخش ماهواره ای در سال ۲۰۱۱ شاهد رشد درآمد بوده اند که از این میزان ۱۳ اپراتور از میان ۳۸ اپراتور فعال ، رشد درآمدی ۱۰ درصد یا بیشتر داشته اند .
۱۹ اپراتور ارایه دهنده خدمات پخش ماهواره ای رشد درآمد شان در سال ۲۰۱۱ بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بوده است . بیش از ۳۲ هزار و ۱۴۰ شبکه ماهواره ای و نیز ۱۳۸ شبکه پولی از طریق اپراتورهای ماهواره ای فعال در سراسر جهان پخش برنامه داشته اند . و بازار آسیا رشد بیشتری به دیگر بازار ها داشته و هم اینک در این منطقه ۱۱۸ اپراتور پخش ماهواره ای فعال هستند . (بی نا) fa.wikipedia.orj

پ

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
  • راهنمای خرید

پشتیبانی واتساپ کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *