ترجمه دستیابی به رشد از طریق توسعه محصول

نوع فایل
pdf - word
تعداد صفحات
10-8
دسته بندی
تعداد بازدید
2274 بازدید
12,000 تومان

ترجمه دستیابی به رشد از طریق توسعه محصول عنوان موضوع فارسی::

ترجمه دستیابی به رشد از طریق توسعه محصول

عنوان موضوع انگلیسی:

Achieving growth through product development
 

حجم فایل ::۱٫۹۰ کیلو بایت

 دسته بندی:: رشته مدیریت

فرمت صفحات فارسی :: Word

 فرمت صفحات انگلیسی :: pdf

 تعداد صفحات فارسی ::۱۰

 تعداد صفحات انگلیسی ::۸

 

دانلود رایگان فایل اصلی

بخشی از مقاله به همراه ترجمه فارسی:

دستیابی به رشد از طریق توسعه محصول

معرفی :
یک منبع اصلی رشد کسب و کار از طریق نوآوری محصول می باشد.محصولات جدید اغلب از یک ایده پدید آمده اند. این ایده ها یا جدید هستند و یا ایده هایی بر اساس  استراتژی توسعه محصولات یا خدمات موجود. یک ایده یک برنامه ، یک طرح ، روش و یا یک روند تفکر است .

  بسیاری از ایده ها توسط خود طبیعت خلق می شوند. آنها اغلب راه حل هایی را برای مشکلات ارائه می دهند. آنها در پاسخگویی به نیازهای مشتریان کمک نموده و همچنین محصولات را از محصولات رقیب متمایز می سازند. اگرسازمان ها بخواهند موفق باشند ، باید بر جریانی ثابت از ایده های جدید تکیه کنند .

ایده محصولات جدید می تواند از بسیاری از اماکن ، از جمله مرکزتحقیقات بازار و یا مراکز تحقیق و توسعه نشأت بگیرند. همچنین ایده ها می توانند از نظارت بر اقدامات رقبا و یا شناسایی شکاف بوجود آمده در بازار نشأت بگیرند. سازمان ها نیاز به یک فرایند منسجم برای توسعه ایده های بالقوه دارند. بسیاری از ایده های جدید دنبال کننده یک فرایند قبل از شروع اجرا هستند. یک فرایند می تواند شامل این موارد باشد : تولید ایده ها، گرفتن ایده ها ، نمایش آنها و تست کردنشان پیش از استفاده. برای بسیاری از سازمان های بزرگ این یک فرایند دوره ای ثابت است.

Introduction

A main source of business growth is through product innovation. New products often come from ideas. These are either new ideas or ideas for extension strategies for existing products or services. An idea is a plan, a scheme, method or a thought process. By their very nature new ideas are creative. They often provide solutions to problems. They help to meet the needs of customers and they also make products distinctive from those of the competition. If organisations are to succeed, they rely on a constant stream of new ideas. Ideas for new products can come from many places, such as market research or research and development. Ideas can also come from monitoring the actions of competitors or identifying a gap in the market. Organisations need a coherent process to develop potential new ideas. Many new ideas follow a process before being implemented. One process could be: ideas are generated, captured, screened and tested before being used. For
many large organisations this is a constant cyclical process.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
  • راهنمای خرید

پشتیبانی واتساپ کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *