ترجمه مدیریت بازاریابی صنعتی

نوع فایل
pdf - word
تعداد صفحات
19-11
دسته بندی
تعداد بازدید
2024 بازدید
9,900 تومان

 عنوان موضوع فارسی:: مدیریت بازاریابی صنعتی

حجم فایل ::۹۲۱  کیلو بایت

دسته بندی:: رشته مدیریت صنعتی

فرمت صفحات فارسی : Word

فرمت صفحات انگلیسی :: pdf

 تعداد صفحات فارسی ::۱۹

تعداد صفحات انگلیسی ::۱۱ صفحه دوخط

بخشی از مقاله به همراه ترجمه فارسی:

The Organizational

Buyer Behavior Learning Organization
G. Tomas M. Hult
Ernest L. Nichols, Jr.

This study develops a framework of integrated propositions of organizational learning in organizational buyer behavior. The
focus is on the communication activities and relationships between and within the strategic business units operating within the purchasing process. Field support for the proposed relationships is provided in a series of case studies based on interviews with 30 managers of lO strategic business units of a major publicly owned global services organization. Implications are discussed based on the framework and the case studies. Address correspondence to G. Tomas M.

Huh, Ph.D., Assistant Professor of Marketing and Multinational Business, Department of Marketing, College of Business, Florida State University, Tallahassee, FL 32306. This research was supported by a grant from the Federal Express Corporation and the Federal Express Center for Cycle Time Research. The authors are grateful for the helpful insights and suggestions provided by O. C. Ferrell, Thomas N. Ingram, Patrick L. Schul, James C. Wetherbe, and Mark N. Frolick during different stages of this research.

INTRODUCTION

Chris, a newly hired marketing research analyst in the organization, needed a computer and printer for the office. Chris ordered a system following purchasing department procedures. Purchasing processed the order for the computer that arrived in 2 weeks, but held up the order for Chris’s printer until enough printers were needed by the organization to get a quantity discount.

Six weeks after the order was placed, Chris received the printer. Purchasing received a quantity discount for the organization’s printer order.

What purchasing did not consider was the productivity loss to Chris during the 6 weeks of not having a printer. The problem Chris encountered is common to most organizations. The purchasing culture often does not allow for input from users when it comes to evaluating the importance of cost factors versus total cycle times of the process. Commonly, the purchasing department views the cycle time of the process as too intangible to measure. No real benefits and values can be found in the reduction in the purchasing cycle. However, as illustrated in this brief

مدیریت  بازاریابی صنعتی

این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهد۰در این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرند۰حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران ۱۰واحد استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات جهانی می باشد۰بر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است۰

مقدمه

کریس- تحلیل گر پژوهش بازاریابی که به تازگی در سازمان استخدام شده بود- برای دفتر کار خود نیاز به کامپیوتر و چاپگر داشت۰به همین دلیل سفارش خرید یک سیستم را به بخش خرید سازمان ارائه داد۰بعد از گذشت ۲هفته کامپیوتر خریداری شد اما خریداری چاپگر را به زمانی موکول کردند که تقاضای خرید چاپگر به حدی برسد که بتوانند تخفیف عمده ای را دریافت نمایند و پس از گذشت ۶هفته چاپگر به کریس تحویل داده شد۰بخش خرید تخفیف قابل ملاحظه ای را بابت سفارش چاپگر دریافت کرد۰

اما بخش خرید ضرر بهره وری کریس را در خلال این ۶هفته در نظر نگرفت۰
مشکلی که کریس با آن دست به گریبان بود در اکثر سازمان ها وجود دارد۰معمولا در زمان ارزیابی اهمیت فاکتور های هزینه در برابر کل چرخه زمانی فرایند ، فرهنگ خرید داده های مصرف کنندگان را در نظر نمی گیرند۰

از دید گاه بخش خرید چرخه زمانی فرایند به قدری نا محسوس است که اندازه گیری آن غیر ممکن است۰در کاهش چرخه خرید هیچ گونه ارزش و سود واقعی وجود ندارد۰با این وجود همان طور که در این مثال ساده نشان داده شد،در خرید کالاها و خدمات چیزهایی فراتر از هزینه وجود دارد

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
  • راهنمای خرید

پشتیبانی واتساپ کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *