در کنترل توان اکتیو و راکتیو جهت (SMES-PID) کاربرد بهبود منحنی تغییرات ولتاژ بار
فهرست مطالب
۱) مقدمه
ساختار سیستم
سیستم کنترل
روابط ماشین القایی :
نتایج
مراجع
جهت کنترل توان اکتیو – راکتیو در محدوده تغییرات بار توسط نرم افزار SMES_PID چکیده: در این مقاله یک که با روش انتقال قطبها بر اساس (PID) شبیه سازی گردیده است. نتایج شبیه سازی نشان میدهد یک کنترلر Matlab تئوری مدال برای افزایش میرایی نوسانات مد الکترومکانیکی موتور القایی استفاده شده می تواند به مقدار زیادی میرایی میتواند توان اکتیو و راکتیو را جهت تثبیت ولتاژ باس در SMES_PID. سیستم را هنگام اتصال کوتاه بهبود ببخشد
SMES طول تغییرات گذرای بار(که توسط یک موتور القایی مدل سازی شده است) جذب و یا تولید نماید .با کمک گشتاور و سرعت موتور القایی در اثر تغییرات بار در کمتر از چند میلی ثانیه پایدار میگردد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
- پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
- راهنمای خرید