عوامل مؤثر بر توسعه یادگیری گروهی(رایگان)

فهرست مطالب: عوامل مؤثر بر توسعه یادگیری گروهی

چکیده :

مقدّمه

یادگیری

سطوح یادگیری

گروه

یادگیری گروهی

اهمیت یادگیری گروهی

عوامل مؤثر بر توسعه یادگیری گروهی

الف. عوامل تقویت‏کننده یادگیری گروهی

تمرکز بر هدف یادگیری

. ایجاد ساختار مناسب سازمانی

ایجاد نگرش و آرمان گروهی

ایجاد و توسعه چشم‏انداز مشترک

وجود تعارض موثر بین افراد

ب. موانع توسعه یادگیری گروهی

موانع فرهنگی

ج. عادت‏های رفتاری غلط:

روش‏های یادگیری گروهی

نتیجه‏ گیری

پى نوشت ها

منابع

چکیده عوامل مؤثر بر یادگیری گروهی:

این نوشتار به شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه یادگیری گروهی با هدف نهادینه‏سازی آن در سازمان می‏پردازد. این عوامل در دو دسته عوامل تقویت‏کننده و عوامل محدودکننده جای گرفته‏اند. زمینه مورد پژوهش دیگر، روش‏های یادگیری گروهی است که در این تحقیق به آن اهتمام شده است.
هدف این پژوهش، تلاش در جهت باز کردن مرحله جدیدی از یادگیری و بهبود مناسب شرایط متغیر امروزی سازمان‏ها در حوزه مطالعات مدیریتی است و با این پیش‏فرض وارد بحث می‏شود که در شرایط جدید محیطی که سرعت تحول و تغییر بسیار فزاینده است و رقابت خیلی شدید، تنها راه باقی ماندن در گردونه رقابت، یادگیری مستمر و تعاملی افراد با همدیگر و از یگدیگر است.

در این تحقیق، با مطالعه و بررسی در میان مباحثی که به عنوان مباحث بسترساز مشارکت گروهی و پویایی آن در حوزه مدیریت مطرح شده‏اند، سعی شده است عوامل موثر بر توسعه یادگیری گروهی شناسایی، موانع یادگیری گروهی معرفی و روش‏های یادگیری گروهی نیز تعیین شوند

کلیدواژه‏ها: یادگیری، یادگیری گروهی، یادگیری سازمانی، تفکر سیستمی، گروه

دسته بندی:: رشته علوم تربیتی و آموزشی


تحقیق در مورد جدید ترین نوع تدریس

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
  • راهنمای خرید

پشتیبانی واتساپ کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *