بازدید: 738
 

مبانی نظری مطالعات توریسم

مبانی نظری  توریسم

نام پروژه ::مبانی نظری مطالعات توریسم
حجم فایل :: ۷۸ کیلو بایت
دسته بندی:: رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهر
فرمت :Word
صفحات ::۳۸
قیمت : ۱۲۹۰۰ تومان

زمان ارسال همزمان با اتمام پرداخت

مبانی نظری توریسم

مبانی نظری مطالعات توریسم

فهرست مطالب:
صنعت توریسم
عناصر صنعت توریسم
گردشگری از دید گاه اسلامی
اهداف گردشگری
مشکلات و تنگناهای گردشگری درایران
تأثیرات گردشگری
عوامل مؤثر در توسعه گردشگری
نقش برنامه ریزی در توسعه گردشگری پایدار
توسعه پایدار گردشگری
توریسم و توسعه پایدار
اصول زیر بنایی دراکوتوریسم پایدار
توسعه گردشگری در بعد پایداری
منابع و مأخذ
منابع انگلیسی
منابع فارسی

صنعت توریسم
گردشگری مفهومی فراگیر وگسترده است که در تاریخچه آن به سال ۱۸۱۱ یا پیش از آن باز می گردد و درطول این سالها همچنان دستخوش تغییرو دگرگونی بوده است ( لاندبرگ ودیگران، ۱۳۸۳ :۴ )
صنعت گردشگری آمیزه ای از فعالیتهای مختلف است که به صورت زنجیره ای درجهت خدمت رسانی به گردشگران انجام می گیرد، بنابراین گردشگری شامل تمامی پدیده ها و روابط حاصل از تعامل گردشگران، عرضه کنندگان و فروشندگان محصولات جهانگردی، دولت وجوامع میزبان جذب و پذیرایی از گردشگران می باشد


(خرید با تمامی کارت های عضو شتاب : بلافاصله بعد از خرید می توانید مقاله را دانلود کنید همچنین فایل دانلود به ایمیل ارسال می شود)

برای خرید و دانلود آنلاین روی بنر زیر کلیک کنید.

 

 

مطالب مرتبط

ارزیابی قابلیتهای گسترش گردشگری روستایی در کازرون پیش بینی زلزله در ایران دانشنامه مدیریت شهری و روستایی جغرافيا و برنامه ريزي شهري جغرافيا و برنامه ريزي شهري جغرافيا و برنامه ريزي شهري جغرافیا11