فهرست مطالب:
صنعت توریسم
عناصر صنعت توریسم
گردشگری از دید گاه اسلامی
اهداف گردشگری
مشکلات و تنگناهای گردشگری درایران
تأثیرات گردشگری
عوامل مؤثر در توسعه گردشگری
نقش برنامه ریزی در توسعه گردشگری پایدار
توسعه پایدار گردشگری
توریسم و توسعه پایدار
اصول زیر بنایی دراکوتوریسم پایدار
توسعه گردشگری در بعد پایداری
منابع و مأخذ
منابع انگلیسی
منابع فارسی
صنعت توریسم
گردشگری مفهومی فراگیر وگسترده است که در تاریخچه آن به سال ۱۸۱۱ یا پیش از آن باز می گردد و درطول این سالها همچنان دستخوش تغییرو دگرگونی بوده است ( لاندبرگ ودیگران، ۱۳۸۳ :۴ )
صنعت گردشگری آمیزه ای از فعالیتهای مختلف است که به صورت زنجیره ای درجهت خدمت رسانی به گردشگران انجام می گیرد، بنابراین گردشگری شامل تمامی پدیده ها و روابط حاصل از تعامل گردشگران، عرضه کنندگان و فروشندگان محصولات جهانگردی، دولت وجوامع میزبان جذب و پذیرایی از گردشگران می باشد
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
- پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
- راهنمای خرید