بازدید: 696
 

بازاریابی در محیط تجارت الکترونیک

نام پروژه ::بازاریابی در تجارت الکترونیک

ارائه شده در سیمینار کارشناسی ارشد

همراه با مقالات انگلیسی استفاده شده برای این مقاله
حجم فایل ::۴٫۴۹ کیلو بایت
دسته بندی:: رشته مدیریت بازاریابی
فرمت :: pdf و Word
صفحات ::۱۶

قیمت : ۸۹۰۰  تومان

زمان ارسال همزمان با اتمام پرداخت

فهرست مطالب:

چکیده
مقدمه
تاریخچه تجارت الکترونیک
تکامل تجارت الکترونیک
اهمیت تجارت الکترونیک در دنیای امروزی
تعارفی از تجارت الکترونیک
مزایای تجارت الکترونیک
تفاوت تجارت الکترونیک با مبادله الکترونیکی داده‌ها
انواع تجارت الکترونیک
ابزار اصلی تجارت الکترونیک
ملزومات  تجارت الکترونیک
تهدیدهای تجارت الکترونیکی
بازاریابی در محیط تجارت الکترونیک
مدیریت ارتباط با مشتری  و اهمیت آن در تجارت الکترونیک
آمیخته بازاریابی و تجارت الکترونیک
قیمت
وفاداری مشتری در کسب و کار الکترونیک در دنیای امروزی
منابع و مآخذ(منابع به صورت فارسی و انگلیسی می باشد)

چکیده
اگر دوران حاضر به عنوان عصر ارتباطات  خوانده میشود یکی از مهمترین علل آن گسترش شبکه های ارتباطی الکترونیکی خصوصا اینترنت می باشد.پیشرفت تکنولوژی، تأثیر زیادی بر تجارت و داد  و ستد داشته است، به طوری که در عصر حاضر با پیشرفت ابزارها در عرصه علم و صنعت، نوع جدیدی از روابط بین انسانها در دنیای تجارت به وجود آمده است که انسان ها را قادر می سازد بدون حضور فیزیکی، معاملات خرد و کلانی را با یکدیگر انجام دهند.  امروزه تجارت الکترونیکی نقش‌ عمده‌ای در اقتصاد جهان ایفا می‌کند. ابتکارات تجارت الکترونیک فرصت‌های استراتژیکی را برای فراتر رفتن از عملیات معمول را فراهم می‌کند.در این مقاله‌ ابتدا مفاهیمی از تجارت الکترونیکی،مزایای و معایب آن برای‌ مشتریان ،انواع تجارت الکترونیک  و ابزارهای آن بیان میشود و در ادامه تفاوت آن با مبادله الکترونیکی و تهدیدهای تجارت الکترنیک بیان میشود و در انتها  به مسئله بازاریابی در محیط تجارت الکترونیک میپردازیم.

واژگان کلیدی : تجارت الکترونیک ،  فن آوری اطلاعات  ، اینترنت

 

(خرید با تمامی کارت های عضو شتاب : بلافاصله بعد از خرید می توانید مقاله را دانلود کنید همچنین فایل دانلود به ایمیل ارسال می شود)

برای خرید و دانلود آنلاین روی بنر زیر کلیک کنید.

8900 تومان – پرداخت و دریافت فایل

مطالب مرتبط

مدیریت از دیدگاه حضرت علی رشته مدیریت مدیریت ژاپنی مدیریت منابع انسانی تاثیر شبکه های ماهواره ای