مقاله برق قدرت

نوع فایل
word
تعداد صفحات
58 صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
2688 بازدید
29,000 تومان

برق قدرت

نکاتی در مورد تاریخچه تولید و استفاده فیلامنت:

سال 1097 برای اولین بار از کربن که دارای نقطه ذوب 3650 گرادسلسیوس ( ) به اضافه الیافی از جنس پارچه نسوز یا چوب خیزران این موارد را کربنیزه می کردند. این مواد به علت اینکه تا دمای 2000 درجه اکسیده می شدند در سال 1098 از تاتانیم که دارای نقطه ذوب 2899 استفاده کردند سپس از سینپیون استفاده کردند سپس از تنگستن استفاده کردند ماده ای ترد و شکننده که نسبت به بقیه مواد دارای نقطه ذوب بالاتری است جنس تنگستن از وانادیم و وافرام می باشد که طی عملیاتی به صورت متالوژی پودر به تنگستن که چکش خوار است تبدیل می کنند دارای نقطه ذوئب 3650 گراد سلسیوس می باشد.

در سال 1913 به علت اینکه وانادیم میل شدیدی به ترکیب شدن با اکسیژن در حرارت بالا دارد و اکسید وانادیم تشکیل می داد لامپها را تخلیه کردند. به خاطر اینکه سرعت اکسید شدن را کم کنند تا عمر لامپ زیاد شود. سپس داخل لامپ ها را گاز آرگن و نیتروژن استفاده می کردند و گاز آرگن سرعت تبخیر وانادیم یا تنگستن را خیلی کم می‌کند.

لامپهای 25 وات به بالا را داخل حباب از گاز استفاده می کنند. لامپ های 25 وات به پائین داخل حباب لامپ خلاء می باشد و از گاز استفاده می کنند.
Flare فلر: اولین ماشین تولید قطعات لامپ التهابی در قسمت IL ماشین فلز نام دارد. که از لوله شیشه ای سربدار به طول یک متر الی یک متر و دویست که دارای قطر معادله 3/12 میلی متر می باشد استفاده می کنند.

که استم تیوپ نام دارد. محصولی که از این ماشین خارج می شود قیفی شکل و فلز نام دارد. استم تیوپ از کشور بلژیک یا تاکستان خریداری می گردد. در این دستگاه به وسیله گاز و هوا و اکسیژن قسمت انتهایی تیوپی که به وسیله کلامپهایی محکم گرفته شده و با سرعت بدور خود می چرخد (هد دستگاه) به صورت خمیری شکل در می آید البته عملیات حرارتی توسط مشعل هایی ازحرارت های پائین به حرارت های بالا به تیوپ دمیده می شود سپس به وسیله فلانچی از جنس فسفر پرنز که نوعی سرامیک است در حین چرخیدن تیوپ عمل فلانچینگ صورت می گیرد.

سپس به وسیله نگهدارنده ای به اندازه مورد نظر به صورت پائین می آید و سپس به وسیله حرارت و تیغه ای از جنس استیل برش می شود. جنس شیشه فلز از نوع سرب دار است.

تست تولید دارای 10 عدد ماشین فلز می باشد که هر کدام از آنها دارای 8 الی 9 هد می باشند و تست دارای هفت خط تولید است. دستگاه ها ساخت شرکت بادلکس انگلیس می باشد. اساس کار ماشین صفحات بادامک (کام) لمس کننده های غلطکی (رولر) می باشد که توسط الکتروموتور و گیربکس نیرو و تغییرات سرعت انجام می گیرد. ایندکس ماشین 9/1 ثانیه می باشد.

فهرست مطالب ( برق قدرت )

نکاتی در مورد تاریخچه تولید و استفاده فیلامنت
فلر
مشعل‏ها
فلانجینگ
گیجینگ
کاتر
شوتر
آنیلر
کد و علت خرابی فلز
مشخصات اگزودست تیوپ
نکته ای در مورد سیم ولدز
قطعات زیر دستگاه استم
بادامک های سمت چپ
نکاتی دیگر در مورد استم ماشین
اگزدست فیدر
مونت
تارنتیل
بت فیلامنت
ولدزستتر
ولدز کاتر
کیلامپینگ
پیک آپ
گیتر
سنترون یا ویبراتور
اجزاء کاتر
سنترلاینر
ترانسفر یا استم فیر
چک هد
ولدز ستتر
فلایتینگ
هوکینگ
کلامپینگ
تستردوم
بارنرها
آنکارا اینترینگ
آنکار روپل یا روپلینگ
فرینگ
تستر سوم
اجکت
گتر
آن لودر یا مونت ترانسفر
اجزاء روپلینگ
مطالبی دیگر در مورد سیلینگ
تارت
مونت رود
دو تاری برینگ یا دو بادی برینگ
اجزاء هد سیلینگ
بالب پوش آب
علت خروجی لامپ
سنسور مونت با رجکتر
کنویر

برق قدرت – LRHGI FVR RNVJ

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
  • راهنمای خرید

پشتیبانی واتساپ کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 پاسخ به “مقاله برق قدرت”

  1. این چنین یک منبع عالی است که شما تهیه و به شما به صورت رایگان است. من لذت بردن از دیدن وب سایت هایی که در درک ارزش یک منبع نخست به صورت رایگان. من واقعا دوست داشت که خواندن پست های خود را بر روی bazar4h.ir. با تشکر از شما

  2. که من پیدا کردم این پست در اوایل امروز در حالی که در دفتر بسیار مفید می باشد ارسال لینک به خودم و به احتمال زیاد نشانه bazar4h.ir هنگامی که من را به خانه