مقاله تحلیل راهبردی هزینه،پارادایم کلیدی مدیریت هزینه در زنجیره عرضه ایران

نوع فایل
word
تعداد صفحات
43 صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
1534 بازدید
1,900 تومان

 

فهرست مطالب

 

تحلیل راهبردی هزینه، پارادایم کلیدیِ مدیریت هزینه در زنجیره عرضه ایران
چکیده
کلید واژه‌ها:
مقدمه
زنجیره ارزش
فعالیت‌های پشتیبانی
مدیریت هزینه
روش‌های اصلی مدیریت هزینه
مراحل تعیین قیمت هدف
اهم برنامه‌های ساپکو در جهت مدیریت هزینه
طراحی مدل زنجیره ارزش در ابعاد کلی صنعت
ضرورت توسعه شبکه داده‌ها برای تحلیل راهبردی هزینه
منابع

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
  • راهنمای خرید

پشتیبانی واتساپ کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *