بازدید: 431
 

مقاله ترجمه شده اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین

ترجمه

عنوان موضوع فارسی:: اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین

عنوان موضوع انگلیسی::Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China
حجم فایل ::۲۷۵ کیلو بایت
دسته بندی:: رشته
فرمت صفحات فارسی : Word
فرمت صفحات انگلیسی :: pdf و Word
تعداد صفحات فارسی ::۳۸
تعداد صفحات انگلیسی ::۱۷ صفحه  دوستونی

قیمت : ۳۹۰۰ تو مان

زمان ارسال همزمان با اتمام پرداخت

فهرست مطالب:

خلاصه
این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا ، سنگاپور و چین بررسی می کند . نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد . اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطه منفی با ریسک مشاهده شده دارد . مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند

This study examines the antecedents and consequences of consumer trust in the United States, Singapore and China. The
results show that reputation and system assurance of an Internet vendor and consumers’ propensity to trust are positively
related to consumer trust. Consumers’ trust has a positive relationship with attitude and a negative relationship with perceived
risk. Implications of the results are discussed.

(خرید با تمامی کارت های عضو شتاب : بلافاصله بعد از خرید می توانید مقاله را دانلود کنید همچنین فایل دانلود به ایمیل ارسال می شود)

برای خرید و دانلود آنلاین روی بنر زیر کلیک کنید.

3900 تومان – خرید و دریافت فایل

 

 

مطالب مرتبط

ترجمه ترجمه ترجمه دارایی