بازدید: 498
 

مقاله جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع

رشته اقتصاد

نام مقاله :: جنبه های اخلاقی نام  و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع

فرمت: word

تعداد صفحه : ۱۵

حجم فایل: ۲۹ کیلو بایت قابل دانلود بعد از خرید

قیمت :  ۱۵۰۰ تومان

فهرست مطالب

“لطفا قبل از خرید فهرست مطالب را با دقت مطالعه کنید ”

مقدمه

ایجاد نام و نشان تجاری اخلاقی
اهداف سئوال برانگیز نام سازی
آسیب پذیری نام و نشان تجاری
تصاویر چندگانه نام و نشان تجاری
نقص در مدل‌های مربوط به نام و نشان تجاری
ارزش ویژه نام و نشان
نام سازی و مسئولیت اجتماعی شرکت
نام سازی اخلاقی و اعتبارشرکت
توجه مشتریان به اخلاقیات نام و نشان
نتیجه گیری

 

(خرید با تمامی کارت های عضو شتاب : بلافاصله بعد از خرید می توانید مقاله را دانلود کنید همچنین فایل دانلود به ایمیل ارسال می شود)

برای خرید و دانلود آنلاین روی بنر زیر کلیک کنید.

1500 تومان – ok

 

************************************************************

در صورتی که امکان پرداخت آنلاین را ندارید لطفا از این روش (روش دوم ) استفاده کنید

۲- روش دوم:

مبلغ را به یکی ازشماره حساب ها ریخته و مراحل زیر را انجام دهید

کد مقاله واسم مقاله+شماره پیگیری یا رهیگیری + اسم بانک ( سیبا -سپهر- جام)

را به شماره ۵۸۵۵-۹۵۳-۰۹۱۹ پیامک کنید بعد از تایید رمز مقاله برای شما ارسال می شود (مدت ارسال رمز کمتر از ۵ دقیقه)

در صورت اینکه ایمیل خودتان را ارسال کنید لینک دانلود مقاله به ایمیل ارسال می شود (مدت ارسال ایمیل کمتر از دو ساعت )

توضیحات بیشتر جهت راهنمایی

کد مقاله :۲۹

 

مطالب مرتبط

مفهوم بازار و کارکردهای آن بورس رشته اقتصاد انبارداری رشته اقتصاد رشته اقتصاد رشته اقتصاد