مقاله جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع

نوع فایل
word
تعداد صفحات
15 صفحه
تعداد بازدید
1343 بازدید
1,500 تومان

نام مقاله :: جنبه های اخلاقی نام  و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع

فرمت: word

تعداد صفحه : ۱۵

حجم فایل: ۲۹ کیلو بایت قابل دانلود بعد از خرید

قیمت :  ۱۵۰۰ تومان

فهرست مطالب

“لطفا قبل از خرید فهرست مطالب را با دقت مطالعه کنید ”

مقدمه

ایجاد نام و نشان تجاری اخلاقی
اهداف سئوال برانگیز نام سازی
آسیب پذیری نام و نشان تجاری
تصاویر چندگانه نام و نشان تجاری
نقص در مدل‌های مربوط به نام و نشان تجاری
ارزش ویژه نام و نشان
نام سازی و مسئولیت اجتماعی شرکت
نام سازی اخلاقی و اعتبارشرکت
توجه مشتریان به اخلاقیات نام و نشان
نتیجه گیری

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
  • راهنمای خرید

پشتیبانی واتساپ کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *