نام مقاله :: جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع
فرمت: word
تعداد صفحه : ۱۵
حجم فایل: ۲۹ کیلو بایت قابل دانلود بعد از خرید
قیمت : ۱۵۰۰ تومان
فهرست مطالب
“لطفا قبل از خرید فهرست مطالب را با دقت مطالعه کنید ”
مقدمه
ایجاد نام و نشان تجاری اخلاقی
اهداف سئوال برانگیز نام سازی
آسیب پذیری نام و نشان تجاری
تصاویر چندگانه نام و نشان تجاری
نقص در مدلهای مربوط به نام و نشان تجاری
ارزش ویژه نام و نشان
نام سازی و مسئولیت اجتماعی شرکت
نام سازی اخلاقی و اعتبارشرکت
توجه مشتریان به اخلاقیات نام و نشان
نتیجه گیری
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
- پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
- راهنمای خرید