بازدید: 613
 

پاورپوینت سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران

عنوان پاورپوینت : رشته صنایع غذایی ::سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران

فرمت : powerpoint

تعداد اسلاید:۲۲

حجم فایل : ۲۰۷ کیلو بایت

قابل دانلود بعد از خرید

قیمت : ۱۹۰۰ تومان

فهرست مطالب پاورپوینت

سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی

سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی

مقدمه
تعریف تبلیغات
اهداف تبلیغات
سیاست گذاری های آگهی های  تبلیغاتی در ایران
معضلات عدم سیاست گذاری در تبلیغات
شاخص‌های موفقیت صنایع غذایی در بازاریابی
رقبا چه می‌کنند؟
دیپلماسی و فرهنگ
استانداردهای اخلاقی تبلیغات و بازاریابی برای مواد غذایی و آشامیدنی
سیاست‌های جدید تبلیغات مواد غذایی در صدا و سیما
بزرگترین و مهمترین مشکل کنونی صنایع غذایی در کشور بازاریابی و تبلیغات است
تبلیغات مواد غذایی باید در راستای برنامه های سلامتی مردم باشد
نتیجه گیری
منابع

مقدمه
انسان امروز ، زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی می کند . تعداد آگیههای تلویزیونی که فرد در زندگی می بیند
به حدی زیاد است که باور آن حتی برای خودمان که زیر فشار چنین حجم غریبی هستیم مشکل است .

یک میلیون آگهی در مدت حیات یک فرد ایرانی به قدری زیاد است که بدون شک تاثیری عمیق به درون فرد و ارتباط او با افراد دیگر می گذارد .

پرداخت با تمام کارتهای عضو شتاب .. بلافاصله بعد از خرید می توانید مقاله را دانلود کنید

1900 تومان – پرداخت و دریافت فایل

مطالب مرتبط

چربی شیر رعایت اصول کلی بهداشت در واحدهای تولید کننده مواد غذائی آبیاری قطره ای