فهرست مطالب پاورپوینت
فصل اول:کلیات بازاریابی بینالمللی
فصل دوم :محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی
فصل سوم :محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بینالمللی
فصل چهارم:تحقیقات بازاریابی بینالمللی
فصل پنجم:استراتژیهای ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بینالمللی
فصل ششم:سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی
فصل هفتم:کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی
فصل هشتم:تبلیغات در بازاریابی بین المللی
فصل نهم:قیمت گذاری در بازارهای بین المللی
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
- پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
- راهنمای خرید