سبک مدیریت مدیران و رضایت شغلی کارکنان سازمان مدیریت و برنامهریزی
فهرست مطالب:
فهرست ۲
مقدمه : ۴
۳-۱- روش تحقیق ۶
۳-۲- جامعه مورد بررسی ۷
۳-۳- حجم نمونه و روش نمونه گیری ۷
۳-۴- ابزار جمع آوری داده ها ۸
مقیاس عزت نفس کوپر اسمیت ( فرم آموزشگاهی): ۸
مواد ۹
G ۹
مقیاس سنجش مهارتهای اجتماعی ماتسون ۱۰
تعداد سئوال ۱۲
بررسی روایی و پایایی مقیاس مهارتهای اجتماعی ۱۲
آزمون عملکرد روان شناسی ۱۳
روش اجرا: ۱۳
روش تجزیه و تحلیل داده ها ۱۴
تعریف یادگیری مشارکتی ۱۶
تاریخچه یادگیری مشارکتی ۱۸
عناصر اصلی یادگیری مشارکتی ۱۹
ویژگی های یادگیری مشارکتی ۲۱
دیدگاه های اصلی در مورد یادگیری مشارکتی ۲۷
دیدگاه وابستگی اجتماعی ۲۹
دیدگاه های شناختی ۳۱
دیدگاه های رشدی ۳۱
وظایف معلم در روسش یادگیری از طریق مشارکتی ۳۳
سازماندهی یادگیری مشارکتی ۴۳
مزایای یادگیری مشارکتی ۴۵
عزت نفس ۵۳
چهار شرط عزت نفس ۵۵
محیط روش های تدریس و تأثیر آن بر عزت نفس: ۵۶
عزت نفس تحصیلی و پیشرفت تحصیلی ۵۶
نفس یادگیری مشارکتی در رشد مهارتهای اجتماعی ۵۸
تعریف مهارتهای اجتماعی ۶۲
مهارتهای اجتماعی از نظر واکر و همکاران ۶۳
مهارتهای اجتماعی از دید الیس و والن ۶۳
ویژگی های مهارتهای اجتماعی ۶۵
بررسی پژوهش های انجام شده در زمینه یادگیری مشارکتی ۶۷
خلاصه تحقیق ۷۶
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
- پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
- راهنمای خرید