پایان نامه کلاس بندی بهینه وتاثیر آن در ارتقاء پیشرفت دانش آموزان ابتدایی

نوع فایل
pdf - word
تعداد صفحات
52 صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
2095 بازدید
5,900 تومان
کلاس بندی بهینه وتاثیر آن در ارتقاء پیشرفت دانش آموزان ابتدایی
کلاس بندی بهینه وتاثیر آن در ارتقاء پیشرفت دانش آموزان ابتدایی

گروه رشته علوم تربیتی

کلاس بندی و تاثیر آن در ارتقاء پیشرفت دانش آموزان ابتدایی

فهرست مطالب

مقدمه :

بچه با حرکات دست و پا کم کم مهارتها را یاد می گیرد و با مشاهده رفتار و حرکات اطرافیان , عادات و آداب آنها را جذب میکند و با رد یا قبول دنیایی که برای خود ساخته , آن را تجربه می کند .

پس بیشتر از طریق آزمایش تا خطا , شادی تا غم , تجربه تا تلقین و گفتگو تا هدایت , مسائل را فرا می گیرد .

در نتیجه کودک بیشتر از طریق عشق ,از راه شکیبایی ,از طریق درک و فهم ,از راه احساس تعلق داشتن به دیگری ,از طریق عملی و از راه احساس موجودیت کردن ,مسائل را می آموزد .با گذشت هر روز از زنمدگی ,طفل اندکی از آنچه از دیگران می دانند ,می اندیشند و درک می کنند ,را فرا می گیرد .

اگر خوب دقت کنیم می بینیم بچه ها از نظر استعدادها یی که دارند با یکدیگر متفاوتند .دو کودک را نمی توان پیدا کرد که از همه لحاظ شبیه هم باشند .مثلاً اگر در کلاس درس سوالاتی از آنان شود هر کدام از این دانش آموزان به وسیله هوش و استعداد های ذاتی که دارند ,جوابهای گوناگونی را خواهند داد.

لذا روانشناسان و جامعه شناسان با کمک علم زیست شناسی ,پرونده تحصیلی را جهت هر یک از محصلین اتداع نموده اند که هر یک از این پرونده ها ,می توانند بیانگر خصوصیات و شایستگی های فرد فرد دانش آموزان باشد .

امروزه همه تلاش ها کنکا شها و تحقیقات به این جهت است که تمام نو نهالان برای تعلیم و تربیت بهتر و ترقی و تکامل باید از همه متمایز و شناخته شوند .
آگاهی از تفاوتهای فردی می تواند ما را در حل بسیاری از دشواریها یاری دهد ,وقتی قبول کردیم که انسانها از نظر تواناییهای ذاتی و اکتسابی تفاوت دارند ,در پی این نخواهیم بود که از همه ,رفتارهای یکسانی را انتظار داشته باشیم .

دسته محصولات:

فهرست:

– مقدمه ۲

فصل اول :

– مساله تحقیق ۴

– اهمیت و ضرورت تحقیق ۶

– طرح تحقیق ۶

– سوالات تحقیق ۷

– فرضیه (های ) تحقیق ۸

– تعریف عملیاتی اصطلاحات تحقیق ۹

فصل دوم :

پیشینه تحقیق ۱۰

تاریخچه تشکیل مدارس در ایران ۱۰

فصل سوم :

– روش تحقیق ۱۶

– جامعه آماری ۱۷

– نمونه آماری ۱۷

– حجم نمونه و روش نمونه گیری ۱۷

– ابزارهای تحقیق ۱۷

– روش تجزیه و تحلیل ۱۷

فصل چهارم :

– مقدمه ۳۴

– جداول

فصل پنجم :

– تجزیه و تحلیل خلاصه های مطالب ۴۰

– آزمون بینه و سیمون ۴۷

– محدودیت ها ۵۰

– پیشنهادات ۵۱

– منابع ۵۲

 

فهرست نمودار

عنوان صفحه

– نمودار ۱-۲ ۳۳

– نمودار ۴-۱-۲ ۳۳

– نمودار ۱-۳ ۳۴

– نمودار ۴-۱-۳ ۳۴

– نمودار ۱-۶ ۳۵

– نمودار ۴-۱-۶ ۳۵

– نمودار ۱-۱۰ ۳۶

– نمودار ۴-۱-۱۰ ۳۶

– نمودار ۱-۱۲ ۳۷

– نمودار ۴-۱-۱۲ ۳۷

– نمودار ۱-۱۴ ۳۸

– نمودار ۴-۱-۱۴ ۳۸

– جدول درصد و فراوانی ۳۹

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
  • راهنمای خرید

پشتیبانی واتساپ کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *