تحقیق جهانی شدن بیمه و تاثیر آن بر حق بیمه سرانه

نوع فایل
word
تعداد صفحات
20 صفحه
تعداد بازدید
1478 بازدید
1,900 تومان

جهانی شدن بیمه

چکیده تحقیق:

در نظام نوین اقتصاد جهانی، که بسیاری از قیود تحمیل شده بر اقتصاد جهانی برچیده شده و در نتیجه‌ فرایندهایی نظیر جهانی شدن اقتصاد و روند روبه رشد همگرایی های منطقه ای تعریف مرز و حدود اقتصاد کشوره به شدت دچار تحول گردیده است، به جرأت می توان گفت که هیچ کشوری، به ویژه اگر در زمره کشورهای در حال توسعه باشد، قادر نخواهد بود بدون آگاهی از شرایط،تحولات، مکانیزمها و ساختار اقتصاد جهانی در پیشبرد اهداف توسعه اقتصادی  و تجاری خود موفق عمل کرده و یا حتی ادامه حیات مستقلی داشته باشد.

لذا در این شرایط برای اقتصادهای در حال توسعه نظیر ایران ضرورتی حیاتی است تا ضمن شناخت مناسب از نظام اقتصاد جهانی و تحولاتی که در آن رخ می دهد، سیاستها و استراتژیهای اقتصادی و تجاری خود را با دقت بیشتری تنظیم و اجرا نموده و از پویایی این نظام غافل نگردند.

براین اساس در این پایان نامه. ضمن بررسی جایگاه و نقش سازمان تجارت جهانی در اقتصاد بین الملل و هم چنین مروری بر وضعیت صنعت بیمه در ایران و مقایسه آن با جهان، شناسایی و مطالعه شاخصهای ارزیابی صنعت بیمه در کشورهای در حال توسعه عضو سازمان تجارت جهانی (۱۰کشور منتخب) با استفاده از تکنیک اقتصاد سنجی و روش مدلهای Panel  Data پرداختیم.

و سعی شد تا با مشاهده‌ نیایج حاصل از آزمون فرضیه ها و  تعمیم نتایج حاصل از تجارت این کشورها به ایران، به هدف خود یعنی بررسی اثرات اقتصادی الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی بر روی صنعت بیمه کشور برسیم.

دارای منابع فارسی و انگلیسی می باشد

جهانی شدن بیمه

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
  • راهنمای خرید

پشتیبانی واتساپ کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *